Wednesday, September 2, 2026

DKS... makan-makan dengan Team Nice 2026....

 





Rabu, 2 Sept 2026... den bawak geng NICE gi makan kat restoran Roda kat beranang... asalnye mcm nk delete group wasap Nice tu... tapi, biarkan je la...

FYP JD 2026... Sanyo lawan besi... besi lawan balik...

 




Rabu, 2 Sept 2026... geng Sanyo di Bengkel sensei Zainal... lawan dengan besi...

DKS... Projek pengering payung mohon bantuan sensei Zainal...

 


Rabu, 3 Sept 2026... den terpaksa hantar pengering payung ni kepda Abe Zainal utk dia bikinkan bracket utk hold blower tu senget/ condong... 

DKS... surat2 studnet belom masuk fail diaorg...

 



Rabu, 2 Sept 2026... den gi hantar borang2 BA01, 02 budak2... tapi nampak yg lama2 tu tak dimasukkan dalam fail budak lagi... 

Halwan... miting yang terganggung dek anjing2...

 


Selasa aritu, 1 Sept 2026... nk gi miting Halwan... cisss ada 3 ekor anjing lepak kat situ....

PP JD 2026... Geng FYP den masuk mengadap...

 



Rabu, 2 Sept 2026... den dok ingat arini ari Isnin, pastu den pakai baju batik mcm hari ni hari khamis... sib baik budak2 PP den nak jumpa... baru la ingat arini ari rabu.... Amirul Irsyad masih maintain good progress... Zuhdi dan Adib.. hardware projek dah 80% siap... den dah suruh Adib ngn Zuhdi siap2 utk masuk pertandingan awal tahun depan... jgn tunggu lama2...

Tuesday, September 1, 2026

Kuarters.... Anjing Liar dok buat onar kat rumah sampah kuarters nih...


Rabu, 2 Sept 2026... den terpakse menyebutkan group Kuarters... btau diaorg tolong buang samapah dalam tong elok2... ada anjing putih yang dok gigit plastik sampah dan carik makanan kt situ...