Friday, June 11, 2021

Puan Tanti Bertukar ke BKT Mara.. mulai 14 Jun 2021


Assalamualikum wbt, 🌻🌸🌷🌷


🌹                 Hari ini adalah hari terakhir Puan Tanti Yusnita berkhidmat di MJII, beliau akan mula (kembali) berkhidmat di BKT mulai 14 Jun 2021. Saya bagi pihak MJII secara amnya dan Jabatan Robotik & Automasi khususnya , ingin merakam setinggi-tinggi penghargaan kepada beliau dan ingin mengucapkan Ribuan Terima kasih kepada beliau atas segala jasa dan khidmat bakti beliau sepanjang di MJII. Saya juga ingin megucapkan ribuaan Kemaafan sekiranya terdapat banyak kekurangan dari pihak saya sepanjang kita bekerjasama di MJII ini.

 ðŸŒ¹       Semoga Puan Tanti akan lebih suksess dan lebih berjaya di tempat baru. Insya allah... ada umur kita berjumpa lagi...bak kata pepatah Jepun..☀️

                                                      🌈Agi Hidup Agi Ngelaban... 🌈

sekian Terima kasih...⛄☃️😭


Alhamdulillah  .Segala puji dan kebaikan adalah dari Allah swt.


Dgn aturanNya  juga ber  peluang berada diMJII. 

Syukur  banyak ilmu dan  pengalaman berharga sepanjang berada disini.


Terima kasih kpd semua . Terutama  Puan Hajah Zarinah , Tp Puan Rosnani serta Puan Haniza , ketua- ketua jabatan khususnya  KJ En jaaris  bersama rakan rakan Jabatan Robotic dan seterusnya , rakan rakan akademik dan rakan - rakan di pentadbiran.


Yang mana banyak memberi sokongan  dan bantuan  sepanjang berada di MJII.


Mohon maaf dari saya  diatas setiap kesilapan dan kesalahan .


Halal kan juga makan minum saya  ..


Semoga silaturrahim

ini berkekalan  selama lamanya. 


Saya Sayang semua  .🥰🥰🥰.


Terima kasih  diatas  doa yang di berikan.

Insya Allah jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment